31.8.11

Problemi


1) hronično sam neispavana

2) čak i kada imam najlepši dan na svetu, dovoljan je prizor psića lutalice na kiši da me baci u tešku depresiju

3) sklona sam teškoj depresiji i mračnim mislima.

4) previše razmišljam. O svemu.

5) iako previše razmišljam, nikada ne razmišljam o onome o čemu bih trebalo da razmišljam

6) uvek čekam poslednji trenutak da nešto uradim

7) uvek mogu da opravdam sebe

8) uvek mogu da opravdam druge, čak i ako me taj neko drugi zavrne i neispoštuje

9) ne umem da iscooliram minjone – ne mogu da se zaustavim na jednom. Ili cela kutija, ili ništa.

10) u stanju sam da idem do krajnjih granica da bih dokazala da sam u pravu, ma koliko trivijalna stvar bila.

11) imam patološku potrebu da grebuckam krastice koje zarastaju. Zato mi leva nadlaktica izgleda kao da se upravo vratila sa odsluženja vojnog roka u Kandaharu.

12) kada se koncetrišem, često uhvatim sebe kako kao mantru ponavljam „na na na na na na na na na na na“

13) sebe percipiram kao moralno superiorno biće

14) očekujem od drugih da budu moralno superiorna bića

15) ne umem da zaboravljam ružne stvari. Ne umem ni da ih potiskujem. Zato što sam mazohista.

16) ne umem da odustanem od ljudi koji ne zaslužuju ni promil pažnje koju im poklanjam

17) umrla bih za ideju

18) više volim životinje nego ljude. Ali ozbiljno.

19) kapiram da bih imala sjajnu karijeru kao masovni ubica.

20) ne umem da okrenem drugi obraz i to me frustrira kao osobu koja stremi savršenstvu

21) ako nešto započnem, velika je verovatnoća da ću dići ruke od toga nakon 2 nedelje

22) uvek radim na svoju štetu

23) kada bi Život bio kao hard disk, formatirala bih ga svaki dan po 3 puta.

24) imam sick i mračan smisao za humor, što mnogi tumače kao znak psihopatologije. Oh, wait...

25) ne umem da procenim kada treba da prestanem sa pametovanjem

26) nisam dovoljno samokritična (da ne poveruješ, a?)

27) kako sam starija, lenjost poprima sve više uticaja u mom svakodnevnom životu

28) ponašam se nezrelo

29) nisam pesimista, ali mi se govna jedu od ljudi koji furaju „čaša je polupuna“ fazon. Jebeni sektaši. -.-

30) sitnice kao iz prethodne rečenice me lako izbace iz takta

31) nisam snob, ali jesam elitista. Jbg, nismo svi isti.

32) uvek želim ono što ne mogu da imam.

33) previše burno reagujem na nepravednu kritiku

34) volela bih kada bi eurokrem mogao da bude način života

35) plata mi traje maksimalno 4 dana. Ne zato što je mala, već zato što ne umem da štedim i ekonomišem. „Kad ide pita, nek' ide i tepsija“.

36) volela bih da celo čovečanstvo ima jedan vrat, pa da stavim ruke oko njega i davim ga... Nah, just kiddin'... could you imagine?! :)

37) koren svih mojih frustracija i nevolja je taj što dan ima samo 24 časa.

38) želela bih da živim u normalnoj državi. Srbistan nije ni država, ni normalan.

39) sklona sam samodestrukciji

40) nikako da nateram sebe da napušim neke ljude

41) nikako da nateram sebe da ljude koje cenim svaki dan podsećam koliko ih cenim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...