16.7.11

Lešinari

I taman kada pomislim da sam sve videla... danas odem na sajt Blica, jel'te, da se informišem o aktuelnim zbivanjima u zemlji i svetu, i pored standardnih shockera (kao što je informacija da je Mirka Vasiljević trudna glavna vest dana – blago nama), doživim i ovo na naslovnoj strani (napomena: klik na sopstvenu odgovornost). 

Da se razumemo, ja gotivim „gore“. Gledam horor filmove. Dr G. na ID kanalu mi je TV heroj, naročito kada secka mozak i kada kutlačom vadi krv iz telesnih šupljina. Čak imam negde i onaj famozni dokumentarac kada onaj ludi Nemac radi obdukcije pred publikom (epic). Kapiram da sam odgledala barem stotinak dokumenataraca o najmračnijim likovima koji su koračali planetom, od masovnih ubica pa do manijaka. Ali...

Na naslovnoj strani izuzetno posećenog news sajta staviti ovakvu fotografiju – to ne da nije profesionalno, to ne da nije korektno, to je neetički. Ne samo što ne postoji ni trunka poštovanja prema porodici nastradale devojke i pijeteta prema njoj samoj, već se u obzir ne uzima činjenica da tom sajtu pristupaju i mlađe osobe. Brate, sestro, koliko um mora da bude poremećen, pa da ide na taj najniži i najbedniji shock value? Pa čak i da su stavili disclaimer da članak sadrži fotografije koje mogu delovati uznemirujuće na nekog sa osetljivom psihom ne bi bilo OK. Ovako je sve jadno, bedno i podmuklo.

Da li je slika leša neophodna? Ovo čak ni najgori mogući tabloid ne bi sebi dozvolio. Blic je prevazišao sam sebe. Čestitam, lešinari.  

PS U "practice what you preach" duhu, nisam okačila screencap naslovne strane sajta, već sam stavila link.  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...