28.5.11

Šta, vi ste kao, "normalni?!"

Momenti dokolice su potencijalno najopasniji od svih. Višak slobodnog vremena dozvoljava mozgu da se razmaše i onda na um počnu da nam dolaze najčudnije ideje. Tako je meni sinoć sinulo da posetim jedan izuzetno simpatičan sajtić, i tu uradim jedan izuzetno simpatičan testić, koji bi trebalo da mi kaže kako stojim sa poremećajima ličnosti. Indeed, my brothers and sisters, i toga ima na netu.

Elem, nakon neka 3 minuta potrošenih na rešavanje testa, dočekali su me sledeći rezultati.


Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||| 34%
Schizoid |||||||||||||||||| 78%
Schizotypal |||||||||||| 42%
Antisocial |||||||||||||| 58%
Borderline |||||||||||||||| 70%
Histrionic |||||||||| 34%
Narcissistic |||||||||||| 46%
Avoidant |||||| 22%
Dependent |||||||||| 34%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
Personality Test by SimilarMinds.com

Naravno, prva i sasvim prirodna reakcija je bila: „Kome bre, ti da je šizoidan, ’bem ti algoritam i ko te sastavio!“  To da sam blagi narcis sam znala i sama (kao i ovaj antisocijalni deo, lulz), a što se borderline-a tiče... well.. hello. Otkrili smo rupu na saksiji. :)


Inače, ova cvećka sa sve rupom se ubrzo smirila, pročitavši objašnjenje za ovo „schizoid“.


Some of the smartest people in history were schizoid because they occupied a remote end of the intelligence bell curve.



I don’t give a fck, ja se prepoznah u ovoj rečenici, a vi kako ’oćete. :) A test je potvrdio i ono što sam znala ranije – nit’ sam ’isterična, nit' me puca paranoja, nit’ sam OCD-ovac, tako da... sve u svemu, good times. :)

A vi, kako ’te prošli? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...