24.2.11

Tri najidiotskija telefonska razgovora

...u kojima sam sudelovala.

#3
Ja:      Halo?
Keva:  Ne da mi da se ulogujem!
Ja:      Da nisi pogrešila lozinku?
Keva:  Nisam, bre!
Ja:      Da ti nije uključeno "Caps Lock?"
Keva:  Šta?
Ja:      Je l' ti gori lampica gore u desnom uglu tastature ispod koje piše Caps...
Keva:  Ne gori.
Ja:      Da li ti je ispravno korisničko ime?
Keva:  Ono iznad lozinke?
Ja:      Da, to.
Keva:  To polje mi je prazno.
Ja:      Pa ukucaj i korisničko ime i lozinku.
Keva:  Koje mi je korisničko ime?
Ja:      Molim?
Keva:  Šta da ukucam gore?
Ja:      Čekaj, otkud ja da znam koje ti je korisničko ime na računaru na poslu... 
Keva:  Nikakve vajde od tebe! /zalupila slušalicu/

#2
Radnja se odigrava u 03:30, aproksimativno.
Ja:      Mmm... krmlj... molim?
Ona:   Heeeeeeej!
Ja:      Ha?
Ona:   Šta radiš?
Ja:      Molim?!
Ona:   Nisam te valjda probudila?
Ja:      Spavam, jebote... šta je?
Ona:   E, u kojoj sezoni umire Katner?
Ja:      Ko bre?
Ona:   Ma Haus, jebote... Katner, kad ono umire?
Ja:      Pola 4 je, sutra radim prvu...
Ona:   A, OK, sori, sori, sori. 'Ajd spavaj.
Ja:      Ajd...

posle 15 minuta

Ona:   Heeeeej!
Ja:      Šta je?
Ona:   U 5. sezoni! Hehe, 'ajd ćao!

#1
Ja:      Halo?
On:     A, zbrisala si ranije sa posla, aaaa?
Ja:      Ko bre?
On:     Ti, ti! Ajde, nemoj da se praviš.
Ja:      Šta se tripuješ, čoveče?
On:     Znam ja vas, čim je petak, to se kida ranije. Kuda se smucaš?
Ja:      Ama na poslu sam, čoveče...
On:     Kako da ne, kako da ne. Ne lagi, provaljena si!
Ja:      Ovaj... zvao si me na fiksni u ofisu, moronu.
On:     Aaa... da, jebote. Šta ima?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...