14.8.11

!@*$%@# vas most!!!





Nećete mi verovati, ali evo - već nekih 20 minuta listam medicinske enciklopedije i pokušavam da barem na internetu izbunarim prigodan stručni termin koji najbolje može da opiše koliko me boli gluteus maximus (donji deo leđa gde ona gube časno ime) za novi jbni most u Beogradu, i ne polazi mi za rukom. Na skali od 1 do 10, ovaj akutni bol doseže 9.5, tako da sam rešila da u cilju kupiranja pomenutog bola skuckam prigodan tekstić i olakšam sebi dušu.

Dakle... neću da pričam ovde o Beogradu i "ostatku Srbije" u smislu finansija i budžeta. Neću. Niti je ovo hejt upućen Beograđanima, daleko bilo. To je kao ono kada kažeš da "mrziš Ameriku". Naravno da mrziš ono što Amerika predstavlja, ali ne mrziš svakog "Average Joe"-a. Zašto bi? Svi smo mi ljudi. Makar bili i Beograđani. ;D (Šala mala, mojne se primate). Znači, ovaj moj jed stvarno nije uperen protiv realnih potreba stanovnika prestonice. Niti se ovaj moj jed bavi idejom, realizacijom i finansijskom konstrukcijom mosta (iako je to baš ono... shady business, što'no kažu preko "bare").

Ovaj moj "jed" je uperen na jebeni hajp oko mosta. Brate, sestro, aman, zaman! Zašto bi mene, prosečnu Užičanku koja u Beograd ode 3-4 puta godišnje na dan-dva zanimalo koliko je penzionera prošetalo mostom?! Ne, stvarno, je l' to mene tamo neko zajebava? Dođe mi da od šoka udaram glavom o zid, ali ne isplati mi se. Ne mislim na CT glave, magnetnu rezonancu i previjanja, već na krečenje zida. Mada bi mi fakat obavezni narkotički anagletici prijali u ovom trenutku zbog onog već pomenutog bola u dupetu. No, da se vratim toku misli...



Stvarno, da li je taj most toliko BITAN za CELU Srbiju da svaka informativna emisija počinje sa anketiranjem jebenih penzionera i dece o tome kako jebeni most treba da se zove?! Da svaki news portal kao udarnu vest prenosi koliko je ljudi prošetalo mostom?! Ej, prošetalo mostom!? I to mostom koji će biti u punoj funkciji za 2 godine!? Čemu toliko medijsko spinovanje cele priče?

Da li će taj most da promeni činjenicu da cene skaču, da nezaposlenost raste iz dana u dan? Da se zadužujemo kao zemlja sve više i više i više? Da nemamo državu, nemamo plan, nemamo strategiju za bilo šta?! Ali neeeee - sve to nije bitno. Bitno je da prestonica siromašne zemlje ima most o kome je sniman dokumentarac na Discovery-ju ili čemu već. Divno. Veliki uspeh naših PR mudraca. Od sada, neće nas znati samo po genocidu, ratnim zločinima, trgovini organima kosovskih Albanaca (hehehe, tu su nas majstorski prejebali, moraću da se ugledam na Novaka i aplaudiram protivniku na sjajnom winner-u), već i po megalomanskom mostu. Wow. 5 "bambija" za vas. Namerno kažem, "za vas", a ne za "nas", pošto taj most za "nas" (tj 90% Srbije) nema značaj veći od komparativne statističke analize potrošnje obične vs instant kafe.

Also, meine lieblinge, bolujem vam od teškog oblika ajdontgivafakitisa za novi most. Eto. A ako imate glad ili žeđ za još korisnih informacija, prebacite se na Prvi kanal RTS-a, našeg vrlog "javnog servisa", gde možete saznati gomilu neverovatnih novinarskih izveštaja koji oduzimaju dah, kao što su koja ulica na Karaburmi neće imati vode od 08 do 12 časova, kao i ekskluzivni raw footage (a kako drugačije?) sa farbanja ljuljaški u jednom od NBG parkića! A sigurno bude i neki "intervju" sa decom. Que guay, que chachi, ay, Dios!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...